måndag 9 juli 2012

Roxettes ENDA (?) framträdande i Sverige

Förra veckan kunde man läsa om att Roxettes enda Sverigespelning, under deras pågående världsturné, var på Peace & Love i Borlänge. Läs mer om detta på SVT’s nyhetssida HÄR.


Men jag kan avslöja att detta stämmer inte… För den 22 augusti 2012 ska jag se dem live i Globen – för bara 100kr!!! ;o) Jag ser verkligen fram emot detta! Jag har aldrig sett Roxette live och det verkar som att de kommer köra deras klassiska hits, så jag kommer nog att sjunga med tills jag blir hes! ;o) Anledningen till att jag kommer få se dem är för att jag hjälper min mamma med att sälja Oriflameprodukter, och i år fyller Oriflame 45 år vilket de kommer att fira med en stor fest i Globen i Stockholm! Alla säljkonsulenter som säljer extra bra har fått möjlighet att köpa biljetter för bara 100 kr till denna stora fest, som pågår i Globen under en hel dag med Roxettes konsert som stor final! Givetvis fixade jag biljett och det kommer verkligen bli toppen! Har dessutom hört att Loreen kommer uppträda lite också… ;o) Jag återkommer givetvis med ett blogginlägg och bilder från denna dag i augusti!

Tror ni mig inte? Läs mer om det på Roxettes egen blogg HÄR. ;o)

Foto: från Roxettes blogg

3 kommentarer:

  1. Hej! Is it possible to get one more ticket for me please?
    Evgeny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry, but you have to be personally invited to this event. The guests can't even bring a friend to this VIP-party.
      I'll post some photos here from the event. :o)

      Radera
    2. Thank you in advance! Wish I were there...

      Radera